Bonner Online-Bibliographie zur Comicforschung

WIKINDX Resources

Sackmann, Eckart: "Max Otto – zum zweiten." In: Deutsche Comicforschung 5 (2009), S. 99–103. 
Added by: joachim (09 Dec 2009 01:16:33 UTC)   
Resource type: Journal Article
Languages: deutsch
BibTeX citation key: Sackmann2009c
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Biographie, Deutschland, Otto. Max
Creators: Sackmann
Collection: Deutsche Comicforschung
Views: 1/159
Views index: 1%
Popularity index: 0.25%
Attachments  
Abstract
Er war eines der großen Talente des Comic in Deutschland, sowohl vor als auch nach dem Krieg. Da er vor allem für die Presse tätig war, kennt dennoch kaum jemand seinen Namen. Was für ein Mensch dieser Max Otto war, bleibt trotz neuer Erkenntnisse weitgehend ein Rätsel.
Added by: joachim  
wikindx 5.2.beta 1 ©2017 | Total resources: 10830 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Comicforschung-Bibliographie Stil (CFB) | Database queries: 51 | DB execution: 0.31051 secs | Script execution: 0.34523 secs